May 4

Ես արդեն նոր գիրք եմ կարդում: Այդ գրքի անունն է <<Քորլայն>>: Այս գիրքը իմդասարանից շատերն էին կարդացել և բոլորը գվում էին այդ գիրքը, որոշեցի դաարացիներից մեկին խնդրել, որ ժամանակավորապես  փոխանցի այդ գիրքը: Ինչպես տեսնում եք նա արդեն իմ մոտ է: Այս գիրքը մի փոքրիկ աղջկա մասին է: Այդ աղջիկը և իր ընտանիքը տեղափոխվել էին նոր բնակարան, որը Անգիայում էր: Նրանց բնակարանը Լիթլմիդ փողոցում էր: Շատ-շատ վաղուց դա մեծ առանձնատուն էր: Այդ առանձնատունը հատուկ կառուցվել էր թագավորի բժիշկի համար: Ժամանակին այն ըդարձակ տուն է եղել, բայց այժմ այն բաժանել էն բնաարանի: Նրանք ունեին հարևաններ: Իրենց վերևի բնակաանում ապրում էր հույների մի ընտանիք: Իսկ ներքևի բնակարանում ապրում էր մի փոքրամարմին կին: Ես դեռևս այսքանն եմ կարդացել: Իհարկե ես շատ համառոտ ներկայացրեցի: Իմ կարծիքով այս գիրքը ինձ շատ դուր կգա:


Posted May 4, 2024 by blogiren in category Մայրենի

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*