May 25

Իմ բլոգը

Ներկայացրու բլոգդ
Իմ բլոգը բացվել է, երբ ես սովորում էի երրորդ դասարանում։ Բլոգում արդեն հասցրել եմ թողարկել 468 նյութ։ Ունեմ 19 բաժին։ Առաջին նյութը թողարկել եմ 2020 թվականին մայիսի չորսին, որի վերնագիրը <<Բարի գալուստ իմ արևային բլոգ>> է։ Կարծում եմ իմ բլոգը համապատասխանում է Սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջներին։ Ես հավանում եմ Սոնա Գալստյանի բլոգը, որովհետև այնտեղ հետաքրքիր նյութեր են տեղադրված։ Իմ մայրիկը շատ լավ է վերաբերվում իմ բլոգին և նա շատ է ուրախանում, որ այդքան նյութ եմ տեղադրել։

  • Գրիր բլոգումդ հրապարակված առաջին նյութի ամսաթիվը , վերնագիրը և հղումը դիր վերնագրի վրա:
  • Գրիր, թե բլոգդ ինչ բաժիններ ունի, որն ես դրանցից ամենաքիչն օգտագործում և ինչու:
  • Արդյոք բլոգդ համապատասխանում է Սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջներին, ինչ առաջարկներ ունես կարգի հետ կապված։
  • Ներկայացրու որևէ մեկի բլոգը, որը շատ ես հավանում և գրիր, թե ինչու ես հավանում:
  • Գրիր քո, ինչպես նաև ծնողներից որևէ մեկի վերաբերմունքը քո բլոգի և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ:


Posted May 25, 2022 by blogiren in category Մայրենի

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*