November 14

Իմ կարևոր նպատակը

  • Ո՞ր գործն է քեզ համար ամենակարևորը և առաջնայինը: Ինչո՞ւ: Պատասխանդ հիմնավորիր:
    Իմ ամենից կարևոր գործը ես հիմա փորձում եմ իրականացնել։ Կա մի աղջիկ ով մի խնդիր ունի և իր հետ ոչ ոք չի ուզում ընկերություն անել։ Այդ խնդիրը նրանում է, որ այն ժամանակ նա բոլորին կոպտում էր, վիրավորում էր և այլն։ Իր հետ շփվելիս, իր դրության մեջ մտնելով և հասկանալով ինչ է ընկեր չունենալը ես որոշեցի օգնել նրան։ Իր հետ զրուցելիս ես հասկացա, որ իր հետ այլ ոչ թե չեն ուզում ընկերություն անել անցյալի պատճառով այլ կա մի ուրիշ խնդիր։ Նրա բնավորությունը շատ վատն է։ Օրինակ՝ երբ ես ասում եմ կատակ նա սկսում է կրկնորինակել ինձ կամ կրկնել իմ ասածը մի քանի անգամ։ Կամ սկսում է բերել հիմար օրինակներ։ Դրանից բոլորիը նյարթայնանում են։ Երբ ես չեմ գաիս դպրոց կամ իր հետ չեմ նա սկսում է չլսել, Օրինակ՝ Սկսում է ինչ-որ բան ցույց տալ և այն մցնում է մարդկանց մեջ․ իրեն ասում են մի արա իսկ ինքը չի լսում և շարունակում է այդպես անել։ Իսկ երբ ես եմ իր հետ նա չի անում կամ եթե անում է ես հանգիստ ասում եմ մի արա ելի և նա դադարում է այդ նյարդայնացնող բանը կամ գործողությունը անել։ Հիմա շարունակում եմ այդ նպատակը իրականացնել, բայց իմ ընկերուհիները չեն կարողանում համակերպվել և հանդուրժել իր նյարդայնացնող բաները։ Ես շատ եմ ուզում, որ ինձ աճագցեն։ Աճագցությունը ինձ շատ կոքն


Posted November 14, 2023 by blogiren in category Մայրենի

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*