March 23

Հաշվետվություն

Հղումներով ներկայացրու մարտ ամսվա քո կատարած աշխատանքներդ․․․

Ձոն մայրիկիս 1, 2, 3
Ձոն մայրիկիս 4, 5
Կարդում ենք Չարենց

 

Ընթերցողական նախագիծ

Հնդկական հեքիաթ «Փորձություն»
Հնդկական հեքիաթ «Փորձություն» առաջադրանք

Գործնական քերականություն

Գործնական քերականություն․ գոյական
Գործնական քերականություն․ ածական 1
Գործնական քերականություն 2

Ստեղծագործական աշխատանքներ

«Ոսկի քաղաքը» հեքիաթի թեմայով
Ի՞նչն ինձ կդարձնի ավելի լավը…

Չարենցից առանձնացված տողերով
Կրակ սրտերը մեր

«Փորձություն» հեքիաթի ընթերցումից հետո ընկերության մասին շարադրանքը
Ի՞նչ է իրական ընկերություն

Մասնակցություն մարտ ամսվա ֆլեշմոբին
<<Այո>>

Լրացուցիչ աշխատանք
Թարկմանություն

 

Աշխատանքս գնահատում եմ 8

Հիմնավորիր գնահատումդ – Որովհետև այս ամիս իմ կարծիքով թերի եմ աշխատել, եղել են առաջադրանքներ որոնք ես սխալ եմ հասկացել իհարկե ստուգելուց հետո ամեն բան ուղղել եմ, բայց այս ամսվա աշխատանքը ինձ դուր չի գալիս։ 


Posted March 23, 2024 by blogiren in category Մայրենի

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*